ولایت عشق

ولایت عشق
مهدی بیا ولایت علی را رسم زمانه کن
قالب وبلاگ

نه خدا توانمش خواند،نه بشر توانمش گفت

متحيرم چه نامم شهِ ملك لافتي را

بابا سلام

می دونم من رو سیاه نباید از لفظ بابا استفاده کنم

بجز از علی که گوید به پسر که قاتل من ، چو اسیر تست اکنون به اسیر کن مدارا

ولی چون دستت رو  روی سرم احساس می کنم چون لطف و مهربانیت رو می بینم جرات پیدا می کنم بگم

آرزوم برای خودم دیدن و حضور در باغی از بهشت هست نه هر باغی اونجا که ...

ایوان نجف عجب صفایی دارد ، حیدر بنگر چه بارگاهی دارد

بارها و بارها تکرار می کنم همون طور که پیامبر همیشه تکرار می کرد که

به خدا شکی در ولایت شما نیست و کسی نمی تواند آن را انکار کند

چه کسی ارزش به دنیا آمدن در کعبه را داشت ؟

چه کسی ارزش شهادت در محراب و مسجد را داشت ؟

چه کسی ارزش شهادت در شب قدر را داشت ؟

چه کسی نفس کشیدن ، ضربه زدن و مجروح شدنش و رکوعش برتر از عبادت جن و انس بود ؟

چه کسی محو نماز می شد ؟

این درک ضعیف من است شرمنده بابا تصحیح می کنم سوالاتم رو

چه کسی به شب قدر به کعبه به عبادت به محراب به شهادت به نماز و به زندگی و به عشق ارزش می داد ؟

ای جان پیامبر 

نه خدا توانمش خواند،نه بشر توانمش گفت

متحيرم چه نامم شهِ ملك لافتي را

ولی شما انسان بودید و اشرف مخلوقات

 

کسی که خدا با صدای شما سخن گفت

ما در حد اشرف مخلوقات نیستم ما انسان واقعی نیستیم

ای جگر گوشه ی الهی شکی در ولایتت ندارم و دوستت دارم امیدوارم حبت را در دلم روز به روز بیشتر کنی

نمی خواهم با حب شما بمیرم می خواهم از عشق شما بمیرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:0 ] [ gh.mostafa ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره علی

اگر علی را خدا می خواندند جای تعجب نداشت تا اینکه او را کافر بخوانند یا علی بعد تو پسرت مهدی همانند تو در چاه مناجات می کند یا علی بغض بر تو باعث بزرگترین جنایات بشری شد و حب تو عشق به زندگی یا علی تو قدر دهنده ای به شب قدر به کعبه به آدم و دردانه ی خدایی یا علی مدد
نويسندگان
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 11041
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

ایران رمان